Fredag

Igår var en så himla, himla härlig dag verkligen. Jag var ledig och bara njöt av hela dagen. Jag vaknade supertidigt, redan halv sju för att jag var så lycklig över dagen. Jag gick och solade solarium 20 minuter och brände näsan lite. (Solariet nere i stan - mitt emot Swedbank är grymt + superbilligt! Synd art jag upptäckte det nu lagom till att jag flyttar!)

Efter solariet blev det en härlig lunch och dagens enda mål med Helena och Sara. Jag och Sara pratade halva vägen till Jönköping sen om vilken gullig tjej Helena är, åh gillar gillar gillar!
Vi stack som sagt till Jönköping, shoppade en sväng på A6 och sedan kom vi hem till min fina kille.

På kvällen blev det lite enkel fest, jag, Sara och Alex satt mest och snackade och runt ett inatt drog jag och Sara ut på en liten bar. Dock blev det bara en snabbis för min del för jag var hemma redan innan två igen. Skönt att krypa ner i sängen med min kille. :)

Idag väckte jag Alex klockan nio. Han blev arg. Sa till honom att klockan var halv tolv och så låg vi och pratade en stund innan jag berättade att klockan bara va nio och då flippade han och försökte somna om. Det gick inte så, så nu har vi ätit frukost, sett på nya Falk-filmen och sådär. Vi har en så härlig dag idag också.

Älskar livet lite. Eller mycket.


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0