Fredagnatt

Hemma efter jobbet. Två dagar kvar nu. Börjar nästan ångra mig. ;) Egentligen så vet jag ju att jag behöver nya saker i mitt liv, jag behöver byta miljö för att må bra. Vara nära Alex framför allt. Men så stressar man runt och tänker "men så illa har de ju inte vart ändå...". Och nej, det har det inte, absolut inte. Men jag måste bort nu, bort från Uddevalla, bort från Torp och jag måste börja omge mig mer mer folk, nytt folk, lära känna fler och ta vara på mitt liv. För sedan jag började jobba igen i juni känns det som om livet stått stilla, trampat samma vatten som jag gjorde innan jag började plugga 2010.

Men det var tufft att säga hejdå till folk i dag på jobbet. Fina, fina Anna. Oj, henne kommer jag sakna. Eric var också tufft att säga hejdå till, trots att vi inte står varandra speciellt nära. Saad är bara superhärlig och när jag sa hejdå till Fakhar började tårarna rinna. Haha, vilken tönt jag är! Och vad tragiskt att jag inte tagit bättre till vara på mina fina arbetskamrater när jag hade chansen. :( Tuffast av alla kommer ju bli Janet. Fast hon är inte min arbetskollega, hon är ju min vän, min granne, min...liksom hela mitt Uddevalla. Tusen tack, älskade vän för att du fått mina Uddevalla-år att bli så bra som dom faktiskt varit ändå. <3

På söndag blir det ännu mer tufft. Säga hejdå till min käre Sebastian kommer bli lika tufft som det var att säga hejdå till Jennifer för några dagar sedan. Och Peter ska vi inte prata om. Jag kommer sakna ihjäl mig efter honom. Och Malin, sötaste, goa Malin!! Hahaha! Nu rabblar jag namn och jag menar verkligen inte att lämna någon glömd såklart, jag tycker ju så mycket om de allra, allra flesta!! <3 Det känns så härligt att ett gäng med vänner kommer till mig när jag fyller år iallafall, då blir jag mindre ensam där.

Nä, nu ska jag inte ligga och oroa mig här. Det kommer bli toppen att flytta!
Nu ska jag sova hörni, imorgon måste jag packa ner alla kökssaker, rensa ur kyl och frys och tömma de sista i garderoben innan jobbet. Jag blir trött bara jag tänker på det! ;)
Puss!


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0