God natt!

Sådär, nu är den här dagen över också. Min "lediga" dag, haha. Herregud. Tusen saker som ska fixas, jag putsar fönster, dammar lister, har stått uppe på diskbänken och torkat hyllor, tak och väggar. Diskar fläkten... Köket börjar komma i fas iallafall, imorgon blir det kanske en sväng till tippen med pappa, jag ska hinna fika med Janet och Carro (?) och på kvällen blir det mys med Sara (och Becca?). Det är mycket nu verkligen. Men det är mest roligt. Och det blir skönt när det är över.
Jag passade på att baka lite kakor ikväll också, jordgubbsgrottor. Som jag naturligtvis lyckades bränna medan jag putsade fönstret, men de fick duga ändå.

Nu måste jag försöka sova. Jag tror att om pappa kommer imorgon så kommer han "på förmiddagen". Det innebär nio/tio för mina föräldrar. För mig innebär det tolv...
Puss!


Ps. Janet, om jag glömmer skicka sms om detta imorgon - vill du ta med PF-kartonger från jobbet imorgon? Jag har slut på lådor! Typ tre-fyra st! <3


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0