Godmorgon fredaaaaaaag!

Aaaah! Som jag längtat efter den här dagen! Äntligen ska jag få träffa min kille igen och ÄNTLIGEN ska jag få en hel helskön helg med både Sara och Alex. Vi kommer ha en härlig blandning av fest, mys, goda middagar, shoppingturer, dans, brunch, nån promenad kanske. Jag är dessutom sugen på ett pass på gymmet, men vi får se! Vi ska hinna med allt på knappa tre dagar, så det blir tajt.

Galet att jag är vaken redan förresten? Haha, känns som julaftonsmorgon, ni vet, så jag vaknar tidigt och ser fram mot dagen. Ska dock försöka somna om nu, så jag orkar med natten. Sedan blir det ett möte med min psykolog (jag brukar slänga ur mig att jag ska till psyket, typ: "jag ska till psyket vid tio, men ska vi ta en fika vid elva då?". Tycker de låter så galet! ;) Men jag skulle fortfarande rekommendera alla att gå till en psykolog, det är riktig ego-tid att sitta och prata om sig själv i en timma i veckan!)

Nä! Nu måste jag försöka somna om! Puss


Ps. Hittade skönaste bilden, det perfekta svaret när nått gammalt ex hör av sig! Jag kommer lätt köra på den ;)


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0