Godmorgon torsdag!

Haha, jag skrev godmorgon ONSDAG först, vilken dålig koll jag har på dagarna känner jag! ;)

Jag är redan vaken, ställde klockan på halv sex om det skulle vara svårt att få i linserna, ibland när jag haft ont i ögonen så går det bara inte att få i linserna alls. Jag har ju tyvärr ögoninflammation kanske nån gång om året, vet inte om det beror på att jag inte hundra procentig sköter mina linser rätt eller vad det kan vara. Nu verkar det va över för den här gången iallafall!

Nu fick jag hur mycket tid över som helst iallafall, bussen går inte förrän om 25 minuter så jag ska gå upp ur sängen nu snart. Ha en bra dag så hörs vi senare! Puss



Bild från min favoritfilm - Dagboken. Tror jag bara måste kolla på den ikväll när jag kommer hem!!


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0