Godmorgon

Hej fredag!

Inte vilken fredag som helst förresten! Min FLYTT-FREDAG!! Åh vad roligt!! Jag är sjukt taggad på att åka nu, helst av allt vill jag redan vara där.

Igår var en helskön dag med en ännu bättre kväll. Fick säga hejdå till Richard, Peter och Björn på ett superhärligt sätt och vi hade väldigt trevligt trots att vi var på Backstage. En riktig sugig rockpub i Trollhättan. Usch, det är ett äckligt ställe faktiskt, gamla trosor på toaletterna och nerspydda handfat typ. Men mina polare gillar det och det är billigt. :)

Jag mår inte på topp just nu, men det är inget mot hur dåligt jag kommer må sen när jag åker tåg, tror jag! Hahah!
Jag och Sara spelade dessutom in en podcast inatt när vi kom hem. Vi däckade bägge två när vi lyssnade på den inatt, så jag tänkte lyssna på den senare. Vi lär ju aldrig kunna sända den, hahaha, men om vi klipper lite i den så kanske! ;)

Nu ska jag somna om och äta lunch om en stund med Björn! Puss


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0