Gos

Nu när hösten verkligen slagit till och vintern närmar sig har jag börjat kura ihop mig i min galet gosiga halsduk. Den är från h&m och är hur varm som helst!

Förresten, i september ungefär efter att jag kom hem från en lång vistelse hos Alex gick jag från tåget till min lägenhet. Det var första gången som jag inte gråtit då vi skiljts åt och jag kände någon form av lycka typ. Jag såg liksom slutet på min Uddevalla-period och det kändes så skönt. Jag gick där och tänkte i höstsolen och jag minns att tanken slog mig att "jag kommer aldrig mer få uppleva Uddevalla med snö, när snön kommer har jag redan flyttat". Och herregud, nu har vintern redan börjat komma! Varje gång någon skriver på Facebook att "det snöar" eller dom varnar för snö på nyheterna, tar jag det ytterst personligt och blir galet stressad! Jag skulle ju hinna flytta innan!

Så nu håller vi bara tummarna för att snön kan skjuta på sig i 26 dagar. Sen får det snöa hur mycket det vill, för då har jag redan flyttat. <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det en förlovningsring som syns på vänster ringfinger?

2012-11-04 @ 12:11:38
Postat av: Emelie

Sv: haha, nej, tyvärr inte än. Jag har en silverring på höger ringfinger och då man fotar med iPhone blir bilden spegelvänd. Fråga igen om ett halvår så ska jag nog svara ja på den frågan! ;)

2012-11-04 @ 15:54:04

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0