Lördag

Hej.

Usch, jag har ju varit helt borta länge nu ju. Herregud. Inget spännande har jag gjort heller, trist.
Igår jobbade jag, hängde med Jeanette på kvällen. Imorse jobbade jag, sedan gick jag hem från jobbet tidigare tyvärr och nu degar jag bara verkligen.
Mamma och pappa har varit här idag och tagit med sig min lägenhet hem typ, mer eller mindre, så det är tomt och näst intill ekar. På tisdag finns bara sängen kvar, skumt!

Så, tråkigt inlägg, men jag är inte på humör för fem öre. Ville bara kika in och säga hej. Och så vill jag att det ska komma ett nytt inlägg också, för de ser så ego ut när det senaste inlägget som ligger uppe innehåller tre bilder på mig fotograferandes mig själv i en spegel. Haha!

Ha en bra dag söta människor, var rädda om varandra och ha en mysig lördagkväll med era älsklingar. Det hade jag haft om min kille inte hade varit en sån nöt och åker iväg och festar istället! ;)
PUSS!


Dagens enda mål hittills. Leverpastej in my heart! ;)


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0