Lycka!

Jag håller på och pillar i lägenheten just nu, flyttgubbar har varit här och hämtat en del möbler så nu är det nästan tomt här. Galet. Men det känns bra.

Det bästa av allt är att de ringde från ett företag precis, hade en telefonintervju och bokade ytterligare en intervju första veckan jag är i Jönköping. Åh! Vad glad jag är just nu, detta verkar vara ett jobb som jag faktiskt vill ha också. Som jag förövrigt inte ens sökt, men som bara verkar galet kul och intressant! Åh! Jag hoppas verkligen på det här jobbet! Tänk att ha ett jobb som man brinner för och trivs med, det har jag inte haft på flera år. Haha! Nä, va hemsk jag är nu, jag vantrivs inte på Donken, men det är klart jag önskar mig nya möjligheter i livet.

Nä, nu ska vi inte hoppas för mycket, men det känns roligt de här iallafall! Håll tummarna för mig!
Puss!


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0