Måndag

Den här måndagen är den bästa i månaden. Eller näst bästa iallafall, nästa måndag är bättre (då jobbar jag 12-16 och har ledigt två dagar efter det, lyx!!). Men den här måndagen är bra för att jag har haft ledig helg, jag är utvilad, jag har sovmorgon och jag ska jobba kvällspass. Egentligen drömmer jag om ett jobb med bara dagtider, men jag kan inte låta bli att älska kvällspassen lite ändå! Sovmornar är så härliga!

Nu vaknade jag vid nio imorse, har legat och dragit mig, ätit frukost, sökt fyra jobb, vart ute och gått och nu ska jag bara dega i nästan två timmar tills att jag ska till bussen.
Idag blir det spännande förresten, jag ska jobba stängning men inte röka. Får se hur det funkar! Det har aldrig hänt förut, så det blir intressant!

Nä, vi hörs senare!
Puss

Smskonversation med mitt hjärta. Finaste på denna jord, är så kär så jag vet inte vart jag ska ta vägen. (Dock extremt störande att han inte är kapabel till att sätta punkt eller kommatecken i sms//mvh tjejen som måste hitta fel.)


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0