Middagsmat

Hej vänner!
Jag har precis lagat världens knepigaste mat. Jag orkade inte gå och handla, så jag tänkte slänga ihop något jag hade hemma. Kycklingklubbor var basen. Gurka fanns hemma, så även keso. Och ägg. Ägg gick bort. Hittade makaroner, hittade majs. Pastakesokycklingsallad var då tanken. Kokade makaroner. Skar kycklingkött i småbitar och skulle precis kyla makaronerna när jag bestämde mig för att göra stuvade makaroner och en kyckling crème fraîche-röra med kyckling i. Blandade en skön röra med kycklingen och kryddade med curry och vitlök. Än så länge allt lugnt....
Och så smällde jag i makaronerna i röran och det blev till en kyckling och makaroner soppa istället. Ätbart men allt annat än gott.

Nu blir det chokopops och mjölk.
Så mycket bättre!


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0