Mitt i flyttstöket

I maj var jag hemma hos mamma och pappa och bodde där i två veckor, det minns ni kanske. Jag behövde komma bort från Uddevalla, skolan och en paus i livet innan jag började jobba i juni igen. Väl därhemma var jag en del ensam när mamma jobbade och sådär, och jag hittade de fantastiska poddarna som Hanna Widell och Amanda Schulman spelat in, som fick sysselsätta mig när jag var ensam. Jag lyssnade på dem en efter en och nu längtar jag efter varje fredag då ett nytt avsnitt kommer. Jag tror jag har hört varje avsnitt säkert fem gånger redan. Jag älskar dem!

Nu står jag här mitt i flyttstöket, mitt annars så mysiga sovrum är helt stökigt, dammigt och flyttlådor står lite här och var! Sängramen är nedpackad och jag sover på en madrass på golvet... Det är kaos. Poddarna lyser verkligen upp nu, de gör städningen lite mindre jobbig faktiskt.

Nu blir det snart jobb, vi hörs senare!


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0