Mot Jönköping

Hej!
Nu sitter jag på tåget "hem". Galet. Jag har ätit hejdå-lunch med Björn och Sara och lyckades pga detta missa tåget så jag blir sen. Har suttit 1,5 timma i Vänersborgs vänthall och väntat. Frusit så jag hackat tänder! Usch, vintern är verkligen här nu och de var den inte när jag lämnade Jönköping i måndags, så jag har mina platå-converse på mig, ingen mössa och ingen halsduk. Tur att jag tog vinterjackan iallafall, annars hade det varit en isbit som suttit på tåget nu istället för mig.

Lyssnade på podden jag och Sara spelade in inatt, skrattade så jag grät. Vi är så himla, himla roliga! Tyvärr är vi lite för elaka i vårt härliga fyllesamtal, så den kan nog inte sändas! Vi får spela in en ny på onsdag! ;)

Vi hörs sen när jag är hemma!!


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0