Onsdag!

Hej mina kära!

Förlåt för dålig uppdatering, jag ser hur ni har saknat mig på statistiken... ;) *bekräftelsebehovet stillat för den här gången* haha!

Iallafall, jag har flyttat. Det har varit kaos. Jag måste skriva upp nu här hur jobbigt det har varit, för så fort man är klar med saker så glömmer man ju alltid bort hur tufft det var. Så nu ska jag gå tillbaka till de här inlägget nästa gång jag känner för att flytta "för skoj skull".

* Lyfta möbler. Alltså, seriöst. Dö! Ömma axlar, knakande rygg, "spring" i trappor upp och ner. Sjutusenelvamiljarder vändor. Inte kul.
* Packa alla saker i tidningspapper. Papper överallt. Långtråkigt. Jobbigt att packa upp.
* Damma. Allvarligt. Damma lister liksom. Damma bakom element. Dammsuga bakom garderober. Jag orkar inte
* Rengöra badrum. Nä, jag orkar inte ens lista skiten. Fy vad jobbigt.

Orkar inte ens skriva ut allt hur jobbigt det har varit. Som tur var fick jag hjälp av fantastiska Sara igår. Och Alex. Jag skulle gärna ge mer cred till Alex, han var fantastisk igår som hjälpte mig. Men det kunde han gott göra. Nu var jag helt på väg att hänga ut honom totalt, haha, men jag är inte riktigt över hans senaste "skämt" än så jag har en lite för bitter ton i mitt berättande. Någon gång i framtiden kommer jag säkert skratta åt det här, men i förrgår när jag kom dit så sa jag till honom med vääääldigt arg röst, tårar rinnande ner för kinderna och skakande kropp att "det här kommer jag berätta för våra barn NÄR vi skiljer oss - jag ska säga till dem att mamma skulle ha lämnat pappa redan den dagen vi flyttade ihop!" Hahaha, lilla dramaqueen. ;) Det kommer bli ett fantastiskt inlägg den dagen jag kan berätta vad som hände, men än får det vänta. Och det var min slutkörda kropp och trötta hjärna som överreagerade lite då... ;) Alex var hemsk i måndags, men absolut inte jag-ska-lämna-dig-imorgon-hemsk. :) Och igår byggde han upp sig igen till sin vanliga höga standard och nu älskar jag honom lika mycket som vanligt.

Jaja, jag har varit vaken i två timmar redan. Jag är så otroligt törstig så jag kan inte somna om, men orkar inte gå upp och dricka, haha. Jag är supertaggad för dagen dessutom, jag ska skriva över lägenheten och lämna den - gött -, jag ska till frissan och fixa håret. Ska bli såå himla skönt. Ni får se resultat senare, ska bli superkul iallafall. Men allra mest taggad är jag för en så sjukt töntig sak, men jag och Sara ska åka till Överby och shoppa lite imorgonbitti. Haha, det är verkligen inget ovanligt, men jag har drömt om det hela natten. Hahahaha! Det är nått som hänt med mig, jag har blivit knäpp! ;) Men jag ser iallafall fram emot det som tusan! Jag ska köpa julklappar till familjen tänkte jag, så kan jag ta med dem hem när jag ska hem ikväll och slipper ta med dem på tåget när jag ska hem i jul. :) Wohoo!

Nä, vi hörs senare. Nu är jag klar med allt vad gäller flytten och två veckor av semester med fest, uppackning av saker, gos med min sambo och vänner väntar. Fett skönt!


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0