Sju månader

Tänk om vi hade vetat, den där kvällen i Jönköping när vi kysstes första gången, att vi skulle spendera mycket tid tillsammans i framtiden.
Tänk om jag hade vetat, när jag försökte förklara mig för min dåvarande "dejt" att jag kysst någon annan (men att det betydde iiiingenting!!), att det var dig jag skulle bli kär i.
Tänk om du vetat, att den där knäppa, ganska (väldigt) påverkade tjejen som kom fram till dig mitt i natten och raggade, skulle flytta in hos dig några månader senare.
Tänk om jag visste, när jag skrev in dig på min lista under namnet "sovsalsvakten", att jag skulle få veta ditt namn senare. Och kanske, möjligtvis, tar-inte-alls-ut-händelserna-i-förskott, någon gång i framtiden få heta samma.

Vilken konstig väg vi gick, älskling. Men nu är vi här, två veckor i från att flytta ihop. Jag har aldrig velat något mer. Jag har aldrig varit gladare och känt mig mer stabil.

Grattis på sjumånadersdagen.
Jag älskar dig. Tack för att jag får vara din!


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0