Skitkväll

Ikväll har jag en riktigt dålig kväll. Jag är minst sagt deprimerad och det är inte så konstigt kanske. 24 timmar utan cigg nu då. Jobbigt, men fortfarande fungerande. Fick dock mer eller mindre utbrott på mamma i telefon förut, jag kan bara inte hjälpa det men jag blir så himla, himla sur!

Förlåt ni som verkligen tycker att det är superOintressant att läsa om mitt sluta röka gnäll, men just nu är det såhär. Det är tråkigt för mig också. Om ett par veckor kommer ni få läsa om min flytt, om allt nytt och om hur lycklig jag är. Och om träning förhoppningsvis, jag har stora planer om att börja gymma på allvar när jag flyttar. Mest för att jag vill nå den där drömkroppen lagom till sommaren, men också för att jag räknar med att gå upp ett par kilo nu iochmed att jag slutar röka. Tydligen ökar nikotinet förbränningen ordentligt så de personer som röker väger ofta något kilo mindre än va de skulle gjort om de inte rökt. Alltså räknar man med att gå upp 2-3 kilo medan kroppen tillfrisknar efter att giftet går ur kroppen när man slutar.

Jag har faktiskt bestämt mig för att inte bry mig alls om vad jag stoppar i mig nu på ett par veckor. Hela november ska jag få äta vad jag vill, hur mycket jag vill, bara jag inte röker. Viktproblemet får bli ett senare problem, det viktigaste nu är att sluta röka.

Så, nu har jag lipat klart för ikväll. Ska försöka sova nu så att jag är utvilad till jobbet imorgon. Det om något kommer bli tufft.

Inatt vill jag drömma om min fina kille. Då hoppas jag allting känns mycket bättre sen. <3


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0