Söndagen hittills

Tjolahopp!

Det som är kämpigt med att vara hemma hos familjen är att man blir väckt typ nio på morgonen. Senast. Tycker det ska bli skitroligt när Alex ska va här i jul och mamma kommer väcka oss vid halv nio- nio. Haha! Alex kommer avlida! ;)

Så dagen började iallafall tidigt, vi åt frukost och sedan tog jag världens längsta dusch. Allt för att provocera! Man blir allt lite tonåring när man kommer hem igen! ;) Sedan vart vi i kyrkan en sväng, alla blev så glada att se mig, räknade ut att det var fem år sedan jag var i just den kyrkan senast. Sjukt. Jaja, kul att träffa de folket också.

Nu ska vi alldeles strax sticka över vägen och hälsa på mormor och morfar, det är Fars Dag firande med hela släkten där varje år. Så nu gäller det att vara extra trevlig ett par timmar innan jag åker hem igen!

Puss!


Hahaha, försökte fota mig och bröderna imorse då vi åkte till kyrkan. Inte så uppskattat! ;)


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0