Torsdag snart!

Ååååh! Jag är så glad att den här dagen är över verkligen. Det har varit en dålig dag från början till slut av någon knäpp anledning. Imorgon (idag, torsdag) blir en fantastisk dag, det känner jag på mig.
Jag ska först ha ett möte med min psykolog på morgonen, älskar det, längtar verkligen efter att gå dit. Pappa tycker jag är dum i huvudet som säger så, att det verkligen inte är något man vill göra. Men jag tycker att det är fantastiskt att få gå till en person som lyssnar på en och som kommer med vettiga tips och råd, som inte skvallrar vidare och som lägger hundra procent på att hjälpa mig att utveckla mig till en bättre människa. Jag står fortfarande fast vid att det är något alla borde göra, vare sig de är i en bra eller dålig fas i livet. Jag tror det är ett "gammalt" synsätt att se det som ett nederlag att gå till en psykolog, att det fattas en något eller att man helt enkelt är ett psyko med massor av psykiska problem. Så ser inte inte jag det, jag tycker det är som lite lyx-behandling faktiskt. Jag tror jag "unnar" mig tid hos min psykolog trots att jag egentligen inte har varken tid eller råd med det. Men det ger mig så mycket så jag tycker det är värt det. Och mysigt är det också!

Efteråt ska jag köra en snabbröj hemma, jag ska packa ner det som ska packas ner, det är inte så mycket kvar nu faktiskt. Fast såklart jättemycket, men inte om man jämför med hur mycket det var från början. ;)
Klockan fem ska jag infinna mig på Svensk Fastighetsförmedlings kontor i Uddevalla och skriva på papper. Yes, lägenheten är såld. Skönt det känns.
Klockan 18:15 ska jag gå på bio med min älskade lillasyster. Det om något kommer göra min dag. Hon ska dessutom sova över och så ska vi ha en skitmysig kväll ihop, dricka kaffe, prata och sova ganska tidigt förhoppningsvis.
Och så är jag extremt sugen på att göra en pasta&kycklingsallad. Alltså, EXTREMT sugen. Hade det funnits något öppet så hade jag gått och handlat nu, men det får bli till lunch eller middag imorgon istället. Nu ska jag sova och vakna upp till min härliga torsdag.

PUSS!


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0