Torsdag

Hallåååå!!

Jag är hemma! Gick nån timma tidigare från jobbet och så fort jag kom hem sjönk jag ner i min säng, sträckte ut mig ordentligt och utbrast "leeeeeedig". Känslan var så härlig! Jag älskar att jobba, inte varje dag och absolut inte alltid på det jobb jag har just nu, men känslan av att ha slitit hårt, tjänat pengar och sedan får komma hem och bara ta det lugnt är oslagbart! Ååååh! Fantastiskt!

Jag höll på och somna medan jag låg där i sängen förut, men så ringde mamma och så pratade vi en dryg timma och så började jag städa lite under tiden. Har skjutit på städningen hela veckan, jag ska ju ha visning på måndag och då måste det vara rent!!! Har bara en paus just nu. Tänkte skruva ner lite hyllor och sånt nu också, om jag orkar. Annars får det bli på söndag när jag kommer hem.

Nä, nu blir det dammsugning. Sara kommer om en timma och då ska maten vara klar. Min mage kurrar, har inte ätit sedan.... Tolv? Shit!


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0