Tusen saker fixade.

Idag är det klart. Jag har lämnat Uddvalla för gott och tänker aldrig mer åka dit... ;) Förutom imorgon då jag ska byta buss där då, haha, så länge höll de löftet! ;)

Idag är nycklarna iallafall lämnade, jag fick finaste blombuketten från mäklaren. Gulligt. Såklart fattar jag att alla får det, men det var en fin gest ändå! Jag har ju inte precis fått några blommor det senaste....
Förresten så har jag fixat håret hos frissan idag, fina Therese gjorde't. Grymt härligt att vara där, skönt att få både mindre slitet + längre hår, inte ofta de två är kombinerade.
Ni ska få se bild imorgon. Just nu är jag död så jag ska sova!

Puss!


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0