Vänner

Idag mötte jag Malin, Sofia och Anki för en fika. Malin såg jag senast för ett år sedan, Anki för några veckor sedan och Sofia och jag har inte setts på TVÅ ÅR! Herregud! Fatta vad länge sedan det är då!
Allt kändes precis som vanligt faktiskt, det är fint med sån vänskap tycker jag!

Nu kommer jag inte träffa Malin på nått år igen säkert, men Sofia och Anki kommer till Jönköping nästa vecka! Åh, det ska bli så härligt med grymma tjejkvällen då! Jag kommer ha mina käraste tjejkompisar samlade på samma ställe en hel kväll. Härligt!

Nu sitter jag på tåget till Trollis, där ska jag träffa ännu fler vänner. En riktig vänskaps-dag idag.
Härligt!


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0