10 saker ni inte visste

• Jag går inte på A-brunnar eller lägger nycklarna på bordet.
• Veckans värsta dag är tisdagar. Det är den ända sedan jag delade ut reklam varje tisdag åren då jag gick i femman till sjuan.
• Jag kan inte leva utan kött.
• När jag var liten (typ åtta år) trodde jag helt bombsäkert att jag skulle gifta mig med prins Carl Philip.
• Min första kyss var med en kille som hette Linus och jag var sex år. Vi satt på en bänk på förskolan och så pussade jag honom på munnen. Han började gråta och sprang därifrån.
• Jag har varit extremt mörkrädd och fram till att jag var femton-sexton år kunde jag inte sova över hos kompisar.
• Jag har planerat mitt bröllop sedan jag var sex år. Jag har en sån där "hemlig låda" som folk har på film, där de lagt i kort på fina klänningar, sidenband, dikter, pärlor m.m.
• Jag läser säkert 15-20 bloggar om dagen, men har ingen favoritblogg längre.
• Sommarens bästa minne är från i somras då jag, Sara, Becca, Mini och Alex var på stranden. Jag och Alex badade och så spelade vi volleyboll i solen. Så härligt.
• Om jag fick bestämma helt själv vart jag ska bo resten av livet skulle det bli i Jönköping, men vi skulle ha ett hus på Tjörn som vi kan bo i på somrarna och under jul och höstlov.


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0