Det hänger på håret

Alltså, jag är så trött på mitt hår. På riktigt. Jag är så trött på att se likadan ut vareviga dag och jag är så trött på att inte göra något roligt.
Ett tag var jag inne på att färga håret brunt, men de va inte så många som tyckte det (faller för grupptryck, oh yeah) och så är jag så blek just nu, så då är det ändå inte snyggt att vara brunhårig.

Däremot lugg är min nya grej. Haha. Jag har funderat på det i typ tio minuter nu och är för tillfället HELT SÄKER på att jag vill. Antagligen kommer jag ändra mig imorgon, men just nu vill jag bara ringa närmsta frisör och sticka och klippa av mig håret i en snygg, tjock lugg.

Tur att frisörer har stängt nattetid.
Vad tycker ni?


Kommentarer
Postat av: Bat

Zunken kan fixa

2012-10-18 @ 23:21:22

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0