Ett dygn

Jag har varit så upptagen det här dygnet så ni anar inte. Alltså, jag har ju inte gjort något viktigt eller så, men det har varit härligt bara.


Mitt dygn i + och - :

+/- Jag har haft två sjuka kvällar på jobbet, galet mycket att göra. Vi säljer så sjukt bra så jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. ;)
+ Jag, Jeanette och Jesper drog ut på afterwork igår efter jobbet. Goda drinkar och titta på folk, och skvaller. Haha! Härligt!
- Jag var bakis imorse. Tre drinkar och jag blev bakis. Tragiskt.
+ Jag och Jeanette åt på Cactuz innan jobbet idag. Åh, så jag saknat det. Panini is the shit!
- Jag har luktat ört-vitlöks-dressing hela dagen.
+ Jag tyckte jag var söt och smsade Sara ca en miljon gånger (två) och frågade om hon skulle sova hos mig inatt. Skrev om "Åh Sara, kom ut ikväll"-låten.
- Sara svarade inte. Varken på sms eller då jag ringde. Antingen hatar hon mig eller så är hon död. Vore lika illa vilket av alternativet det än var, så jag vågar inte fundera mer på det.
+ Bokade in en dejt med mitt skift på onsdag kväll, ska bli superhärligt att umgås lite utanför jobbet faktiskt! Härliga Sebastian och Jennifer! Kommer bli grymt!
+ Efter jobbet ikväll satt jag, Hamandus, Vladimir och Anel och snackade i två timmar. Så härliga killar. Jag kommer sakna dem så mycket när jag flyttar.
+ Nattsamtal med Alex. Längtar extremt mycket efter honom nu, fyra dagar sedan vi sågs och jag vill mest bara skjuta mig själv. Längtar ihjäl mig, LÅT DET BLI FREDAG NU!!!!!!!!!!
- Nojjar fortfarande att jag skrev att Sara ev är död på några punkter högre upp. Vore katastrof om jag nu faktiskt får höra det imorgon att hon är död. *ångest, ångest, ångest*
+ Jag ska sova nu.
++++++ Jag får en extra timmas sömn inatt iochmed vintertid. Woop woop!



Min lunch med Janet idag. Fantastiskt. Det är det enda jag ätit idag btw, inte så lyckat. Nu börjar magen kurra också, tusan.... :(


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0