Godmorgon onsdag!

Ååååh! Jag har sovit över tio timmar inatt, så härligt! Jag tycker verkligen om att jobba kväll och stängning, jag gillar sovmorgon mycket mer än lediga kvällar. Åtminstone nu när jag bor ensam i en stad där jag inte har speciellt mycket folk att umgås med. Jaja, tillbaka till min sömn. Jag drömmer så himla konstiga drömmar nu för tiden. Har gjort det i ett par nätter och jag är verkligen chockad över hur drömmarna styr sig i huvudet när jag sover. Jag brukar ju aldrig drömma konstiga drömmar, men nu gör jag det tydligen. Knäppt.

Nu ska jag strax sticka till jobbet, det är sista dagen på stängningsveckan. Imorgon är jag ledig och min älskade mamma kommer hit! Jag är så himla glad för det, vi har inte setts på typ fyra månader!!! Haha! Så går det när man har distansförhållande och lägger all ledig tid på att vara i Jönköping! ;)
Puss


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0