Godmorgon torsdag!

Åh! Idag är en sån härlig dag verkligen. Jag är LEDIG och är helt utvilad. Dessutom har jag planer för dagen, vilket jag nästan aldrig har när jag är hemma (förutom städning och sånt där). Mitt första stopp för dagen är en fika med Jenny vid tvåtiden. Vi har inte setts sen i somras, trots att vi bor på bara femhundra meters avstånd. Så det ska bli toppen!
Sedan ska jag handla lite och vid fyra kommer ju min Mamma!!! Mamma, mamma, mamma! Åh! Det ska bli så härligt! Jag ska krama henne, krypa upp i hennes knä och bara känna mig som fem år och njuta av att hon är nära. Eh...så ska jag ha middagen klar också och så ska vi diskutera framtiden och allt roligt, tufft och spännande som kommer med den. ;)

Nu måste jag sticka! Puss, hörs sedan!


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0