Hej hej Alex farmor!

Hej hej Alex farmor!!

Jag hörde här nu i helgen att du läser min blogg. Jag hoppas att du inte blir alltför förskräckt av allt som jag skriver! Jag är en ganska härlig tjej egentligen. ;)

Jag har haft en superhärlig helg i Örebro. Alex har världens goaste familj och jag har haft skitkul!
Träffade även på min syssling som bor i Örebro och pluggar där och det var roligt, för vi har inte setts på flera år!

Nu sitter vi på tåget hem igen. Ska bli skönt att komma hem också, såklart, även om jag stannar en extra natt i Jönköping och åker hem tidigt imorgonbitti.

Puss.

Ps. Alexs farmor - vi får komma och hälsa på någon gång snart, vi bor ju så nära varandra någon månad till iallafall, så vi får ju passa på! :)


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0