Hemväg

Fina älskade människor. Jag är på väg hem från Skövde nu och har haft en så himla härlig helg. Jag har sovit med min man, hängt med sköna människor hela dagarna och vädret har varit så härligt som det kan vara en oktoberhelg (=svinkallt, men soligt). Jag har varit full och härlig, men inte dräggig. Och jag har inte gjort bort mig. Tror jag. ;)

Nu ska jag ta min fina blivande sambo (Sara) och ha myskväll med henne. Vi ska äta god mat (=svampsås med någonting till) och se på solsidan.
Jag är bara så himla lycklig. Livet är så härligt och jag känner mig helt harmonisk i själen. Jag älskar alla helt plötsligt. Jag älskar Skövdefolket, de är de finaste som finns. Jag älskar mina fina Qult-pojkar. Jag älskar Sara. Jag älskar hela mitt liv.

Jag älskar dock inte min lägenhet som jag måste städa. Mäklaren kommer på torsdag. Men nu tänker vi inte mer på det. Livet är ju så härligt.


Jag och Sara, på bussresan upp och på bussresan hem. (Sara är den svarta klumpen som är med på bild.) (Hon har däckat.)


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0