Jag är tillbaka! Woop woop!

Hej goingar!!

Gud vad ni har saknat mig! ;) Jag har gjort en sån galen tabbe. I slutet på förra månaden då jag skulle betala mina räkningar så hade jag med mig ett gäng till Jönköping och betalde dem där. När jag kom hem och skulle betala resterande av räkningarna hittade jag inte min mobilräkning. "Jahopp," tänkte jag, "jag måste väl ha betalat den i Jönköping då.." Och så tänkte jag inte mer på det.

Sedan gick det ett par veckor, inget hände. Jag funderade lite på räkningen ibland, hade på känn att jag inte betalat den men det kom ingen påminnelse och jag som har sån dålig koll på min ekonomi, brydde mig inte så mycket.
En dag då jag vaknade var mobilen spärrad från internet, utgående samtal och sms. Ingen påminnelse eller smsutskick hade kommit från 3.

Men jag var spärrad från omvärlden. Haha. Så sedan i fredags har jag inte kunnat komma in på Facebook, jag har inte kunnat blogga och jag har inte kunnat ringa eller smsa någon. Jag har känt mig som en fängelsefånge i USA eller något, helt avstängd från ett socialt liv! Det enda som gav mig" permissioner" var då någon ringde mig för då pratade jag på så länge jag bara kunde! Haha!

Därför har jag alltså inte varit här och uppdaterat er om mitt liv och sådär. Så nu vet ni det.

Det som har hänt den här helgen:
- Jag har jobbat och haft fantastiska dagar på arbetet. Det är sällan jag har dem, så jag har känt mig väldigt nöjd.
- Jag har läst två böcker.
- Jag har blivit avslängd av en buss för jag glömde plånboken hemma.
- Jag har fikat med Janet.

Nu kom jag nyss hem från en pratstund med min psykolog. Älskar att vara hos psykologen btw, det är så härligt att bara få sitta och prata, prata, prata. Haha! Nu blir det frukost med min älskling som är här nu ett par dagar.
Puss


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0