Jobbångest och förlovningsglädje.

Idag börjar dag 1 av 8 slitsamma dagar i i rad på jobbet. Nej, jag är inte speciellt lycklig för det just nu, men det får funka. Dagarna går ju trots allt fortare när man jobbar och det enda jag vill nu är att flytta härifrån och starta upp mitt nya liv så jag passar på att jobba så mycket som möjligt så tiden går snabbt!

Förresten, åååååh vad lycklig jag blev imorse då jag vaknade av nyheten att Prinsessan Madeleine har förlovat sig med sin Chris. Jag älskar ju allt som har med kungafamiljen att göra och framförallt då det handlar om bröllop och förlovning.
Bröllopet blir nu till sommaren och jag längtar verkligen efter att få se det! Känns som att de kommer bli minst lika vackert som Viktoria och Daniels bröllop.
STORT GRATTIS!


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0