Leeeeedig!

Imorgon, eller om vi ska vara helt ärliga, idag, är jag ledig. Det är fantastiskt härligt. Den här helgen har varit en av mina tuffaste jobbhelger i mitt liv. Dels beror det nog på att jag är så sjuk och mått så dåligt överlag, men sen har det varit lönehelg och allt. Klart det är mycket att göra då liksom.
Jag har verkligen kämpat för att nå målen som vi har på vårt jobb, men jag känner verkligen hur jag har misslyckats. Det känns jobbigt faktiskt.

Men imorgon ska jag bara vara ledig. Jag ska sova ut, jag kommer säkert att vakna vid tio-elva eller så, och när jag vaknar ska jag bara ligga och njuta av att jag inte har några planer bokade alls. Skönt! Jag hoppas verkligen att en ledig dag gör sitt för min feber! Är det ens normalt att vara febrig och så här hostig i fyra dagar? Lunginflammation.......? :/

Jaja. Nu ska jag somna här.
Puss


Ps. Kass uppdatering under de här dagarna. Det har såklart berott på att jag har jobbat och varit supersjuk och sovit och så, men också på att mitt internet på telefonen varit slut. Jag har använt upp 20 megabite eller gigabite eller vad tusan det nu heter. Jag har 3s bästa surfgräns iallafall och den tog slut, och då går internet supersegt. Nu ska det bli ändring iallafall! ;) Puss igen!


Ps 2. Bild på min nya tatuering!!!!!! Weeeeiii!!!!


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0