Måndag

Idag är en så extremt jobbig dag. Jag har en sån enorm ångest för någonting och jag vet inte vad det handlar om eller varför klumpen i magen finns där just idag. Men det är två månader till min flytt går av stapeln, två månader. Hurra! vill jag ropa och känna ruset i kroppen, men det känns inte så. Det är alldeles för mycket problem i vägen. Jobb? Nej, det har jag inte hittat än. Sålt lägenheten? Väntar fortfarande på svar från en vän, men om det är så att hon inte vill köpa så är det bara att gå till mäklaren imorgonbitti och se till att det blir löst så fort det bara går. Herregud. Jag önskar att jag var tolv år och inte hade något problem alls på hela jorden. Slippa tankarna på allt som är tungt och jobbigt.

Nu sitter jag på balkongen med en kopp te i ösregnet. Här ska jag sitta en lång stund till tror jag. Usch vilken jobbig dag.


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0