Men nej.

Alltså nej. Vad jobbigt allt är nu. Vad mycket jag älskar min mamma och vad jobbigt det är att vara ifrån henne. Hur ska jag klara mig när jag inte längre bara har ett par mils avstånd till henne? Hur ska jag överleva när mamma kommer vara på fyra timmars avstånd? När det inte bara går att åka hit över en eftermiddag, hur ska det funka då?
Usch. Jag vill inte ens tänka på det. Det är så hårt att känna saknad, tycker jag. Att längta efter någon så mycket som jag gör.

Det sista mamma sa innan hon åkte nu var "när du bott ett par år i Jönköping så får du allt flytta tillbaka till Tjörn". Och ja, ja mamma! Jaaaa! Om några år vill jag flytta tillbaka dit. Jag vill bo granne med min mamma och kunna springa över när som helst. Jag vill ta en kaffe med mamma, gå en promenad med mamma och ta en shoppingdag i "storstan" med mamma. Bara jag får vara nära min mamma så är jag nöjd.

Nu börjar bearbetningen av att få Alex att vilja flytta till Tjörn... ;) Haha!
Wish me luck!


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0