Midnatt råder

Nä, det är efter midnatt. Långt efter. Jag försökte somna redan vid tio, men det gick inte och nu är jag jag så slut i kroppen att jag nästan inte orkar röra mig, men huvudet är så piggt så jag vet inte vad jag ska göra. Tidigare idag, och hela förra veckan, så har ju huvudet varit helt degigt på grund av febern och hostan och kroppen pigg, men nu verkar det helt plötsligt vara tvärtom. Skit samma.

Jag har hittat en ny app. En skitkul sådan. Den visar hur ens barn kommer att se ut och finns att ladda ner på AppStore. Makemebabies heter den. Sjukt värd app. Jag producerar ungar på löpande band här och har redan tillverkat alla mina tre älsklingar; Adam, Noomi och Esther som barnen ska heta. Det har varit bestämt flera år och det fick Alex veta redan första veckorna. Han sa då att han ville ha fler ungar, typ fem, men det är ju inte han som ska krysta ut dem så jag tror allt han får nöja sig med tre. Fyra, vet jag att vi har kompromissat fram en gång och då fick Alex äran att döpa den fjärde. Spindelmannen, skulle minstingen få heta. Och där rök den kompromissen och så var det bara tre fina barn igen. Vissa saker kan man tydligen inte kompromissa om. ;)

Här har ni barnen iallafall. Fantastiskt söta och inte ett smack lika sina föräldrar. Tur det kanske! ;)

Ps. Jag förstår inte heller riktigt hur Adam kunde bli rödhårig.... *busted*


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0