Mitt hjärta

Det finns extremt mycket jag tycker om med min kille. Och så finns det ett par saker som får mig att....bli lite fundersam. Hans fötter exempelvis. Hans tånaglar är ungefär sju mil långa och på nätterna så river de upp stora skärsår i mina ben. Jag får åka ambulans för att jag håller på att förblöda flera nätter i veckan.

Ja, jag överdriver väl lite kanske.

Iallafall har jag satt honom i ett fotbad nu, torkat hans fötter med skrubb och bäddat in dem i en "fot-inpackning". Sedan ska naglarna ryka... ;)
Snart kommer han ha världens finaste fötter och jag kommer att ha hela ben.
Grymt ju.

Visst ser han ändå ut att gilla det? ;)


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0