Några favoriter och förhoppningsvis några blivande

Jag gick loss lite ikväll och beställde hem lite saker som jag VERKLIGEN behövde. Promise! Det var kris! Jag har sett ut som en tok i flera veckor för jag har haft helt fel produkter. Ända sedan jag var sjuk i somras och jag inte fick mina sjukpengar som jag skulle, har min ekonomi legat efter och jag har levt extremt snålt. Typ fattigt.
Den här månaden fick jag en helt okej lön och jag har betalat tillbaka de skulder jag haft och har ändå fått en del över. Så skönt att kunna "unna" sig något igen! ;)
(Haha, vad jag försvarar mig! Min snå....mycket ekonomiska pojkvän har absolut lärt mig ett och annat om hur man ska handskas med pengar, kan man säga!!)

Det blev en beställning från http://lyko.se">http://lyko.se">http://lyko.se">lyko.se och jag hoppas verkligen att beställningen är här till på fredag så jag får med mig produkterna till Jönköping, men jag försöker att inte ha alltför höga förväntningar på det! *håller alla tummar jag har*

Två av produkterna är mina favoriter, helt klart kan-inte-leva-utan-produkter. Eller rättare sagt BÖR-inte-leva-utan, för man är så galet mycket snyggare med än utan. ;)

På bilden nedan följer min beställning:
1. IsaDora Big Bold Mascara - min favorit mascara. Den gör mina fransar tjocka, långa och aningen, aningen klumpiga. Det är så jag vill ha dem nämligen. Fantastiskt!
99:-
2. Goldwell Dualsenses Color Shampoo + Conditioner. Jag vet att min mamma använt de här schampot nån gång och jag gillade det väldigt mycket då. (Ni vet, när man var lite och man tog lite från mammas schampo fast man egentligen skulle ta de där billigare schampot från Barnängen typ). Nu ger jag den här serien en chans, den är för färgat hår och det har ju inte jag iofs. Men det luktar gott!
119:- (paketpris rea!)
3. Lernberger Stafsing Dryclean Volumizing & Refreshing. Jag VILL inte ens leva utan den här. Torrsprayen som gör håret helt fantastiskt härligt, den doftar underbart och hade den varit en man hade jag gift mig med den.
169:-
4. Garnier Miracle Skin Perfector BB Cream. Alla snackar ju om de här BB-crèmerna så nu kör vi, jag vill också testa vad som är så fantastiskt med dem.
119:-

Nu ska jag sova! Puss


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0