Nattinatt!

Jobbat mellan 7-16, sedan direkt hem med finaste Angelica som hjälpte mig rensa hela min lägenhet nästan! Så himla gulligt! Höll på i flera timmar och det är så himla fint gjort. Trots att Anki flyttat typ sjuhundra gånger själv de senaste året så orkar hon hjälpa mig, det är så fint att jag dör.
En riktig vän verkligen, som ställer upp! Så fint! <3

Imorgon blir det "bara" storstädning och köra all skit till tippen med hjälp av Sara. Tänk vilka fina vänner man har som kommer hit och hjälper till utan att man ens ber dem! Så lycklig för det, tjejer, TACK!
Nu ska jag sova, klockan ringer om fem timmar!

Fick tårta på jobbet idag förresten, fett najs. Bra jobb man har ändå! ;)


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0