Onsdag

Idag ska han åka hem. Det betyder att jag vaknar tidigt med ångest, räknar timmarna till han ska åka och jag kommer börja gråta typ två gånger i timman under hela dagen. Iofs så har jag börjat gråta vid superkonstiga tillfällen hela tiden. Jag gråter när jag pratar med mamma i telefon för att jag längtar efter henne, igår grät jag när jag satt i soffan och såg på nyheterna för att jag var så lycklig med Alex och jag grät för att Alex och jag blev lite småirriterade på varandra mitt på dagen.
Tidigare har jag inte gråtit alls så här mycket, men det är väl alla känslor nu inför flytten antar jag.

Igår hade vi en supermysig dag iallafall, vi lagade mat, låg i soffan och kollade på tv och gosade i flera timmar, var ute på promenad i höstmörkret, gjorde chokladbollar och pussades. Åh! Jag vill aldrig att han ska åka hem! Och framförallt inte idag!!! :(


Två bilder från igår vid ån här i Uddevalla. Det är synd att iPhonens kamera suger, det får nog bli en iPhone 5 snart.


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0