Onsdag

Hej.

Inatt var ångesten inte rolig, ska jag tala om. Panikångestattack vid tvåtiden och efter det var jag så stissig att jag inte kunde somna förrän vid femtiden inatt. Tragiskt. Blir lite som ett hån mot mig för att jag för bara ett par dagar sedan "tipsade" om hur man kan slippa undan sin ångest. Det funkade sådär inatt. ;) Tur att jag har världens finaste kille! <3

Idag vaknade jag vid åtta, vilket resulterat i att jag är helt slut och inte okar någonting. Jag tittar runt i lägenheten och ser allt jag behöver fixa, men är för död för att orka ta mig upp. Greja hemma borde jag orka lite, trots febern som vägrar släppa taget. Men idag är, likt de två dagarna tidigare, en degdag då jag inte orkar ta mig upp ur sängen. MÅSTE dock ner till affären snart. Mitt toalettpapper är slut och jag har fått mens till råga på allt, så jag behöver gå på toaletten sjuttio gånger om dagen typ. Glammigt liv jag lever va? ;)

Jag fick iallafall tagit tag och bokat in en mäklare nu. Nästa torsdag kommer han på besök och sedan tar det bara ett par veckor innan lägenheten är såld, enligt honom. Väldigt härlig kille på Svensk Fastighetsförmedling, Peter hette han. Eller Fredrik? Han lät väldigt förtroendeingivande (och snygg), men det är väl deras jobb också. Att låta förtroendeingivande alltså, inte snygga. ;)

Nu ska jag duscha igen, igår duschade jag fyra gånger!!! Jag som hatar att duscha. Men jag lägger mig tillrätta där inne på mitt mysiga värmegolv och låter strålarna skölja över mig. Varmt vatten ska det vara. Varmt, varmt, varmt. Så det blir riktigt ångigt i badrummet och så att jag blir extra slö i huvudet. Det är skönt. Då släpper förkylningen också, helt plötsligt kan man andas? Vad beror det på?
Äh, nu har jag babblat nog här för en stund. Puss fina människor.


Trött tjej.


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0