Till Skövde!

Idag bär det av till Skövde och min sista (antagligen) externphest. Ja, förutom Synda som jag kommer vara med på vare sig jag vill eller inte iochmed att jag kommer bo i Jönköping då den inträffar + Stjärtslaget (förhoppningsvis).
Men det är min sista RESA med folket. Det är sista gången jag åker buss dit och hem och sådär, och sista gången jag åker till Skövde för att träffa alla härliga människor där!

Jag är galet taggad och har varit vaken sedan sex imorse (=inte bra för mitt partyhumör ikväll). Känns lite som julafton eller ens födelsedag, ni vet. Då man vaknar TIDIGT och ser fram mot dagen! Weeeeii!!

Lite bilder från tidigare år:
Bilderna då jag har gul väst på mig är från förra året och de andra från förrförra.


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0