78 dagar kvar!

Jo, man skulle ju kunna tro att det är till min flytt som jag räknar ner men så spännande är det icke. Det är ju såklart till min föööödelsedag! Om 78 dagar blir jag 24 år! Huuuurra för mej!

Men nu undrar ni la varför jag skriver om detta nu, jo, serni, i typ förrgår fick jag sms från Lillasyster som undrade vad jag önskade mig i julklapp. Yes, hon är ute i god tid. Men vad hon inte tänkte på att det börjar ju typ bli stressigt nu - min födelsedag är ju för tusan 20 dagar före julafton!!!

Så nu tänkte jag lägga upp min önskelista här så Lillasyster och alla andra som planerar att gratulera moi vet vad jag vill ha!

- Ett gymkort. Mycket bra att ha med tanke på min fetma. Man dör av fetma så om ni inte vill att jag ska dö bör ni köpa mig ett gymkort. (Det kommer ju bara strömma in gymkort till mig nu....förhoppningsvis!)
- Presentkort på frisörbesök. Hade absolut inte haft något emot att sätta in nya extensions, men att bara få klippa mig hade varit på sin plats.
- En förlovningsring. Denna present bör komma från Alex. Ser så dumt ut om jag skulle förlova mig med Lillasyster typ.
- Pengar till en ny dator. Min nuvarande dator fick jag i 20årspresent. Kan vara dags för en ny. Om jag trycker på start-knappen nu KANSKE den hinner starta till min födelsedag...
- Pengar till en liten, liten resa. Typ två veckor i Thailand eller så. Ja, men ge mig runt 20 000 eller så, så tror jag att jag klarar mig! (Alltså, jag klarar mig med en billig weekendresa också.)
- En överraskning! Jag älskar överraskningar - MEN, jag får INTE veta om att de finns. Så jag vill inte veta att "du kommer få en överraskning" liksom, för då bryter jag ihop av nervositet och nyfikenhet. Och med en överraskning menar jag typ en surprise-fest, en utflykt till typ ett spa eller nått eller bara en enkel middag hemma eller på restaurang. Älskar sånt!
- Julbordsmiddag! Woop woop! Det är det bästa med att fylla år i december. Julbord som är så mysigt så jag tror jag dööör! Förra året åt jag dock julbord på en fisk-specialité-restaurang och det var inte så mycket för mig tyvärr. Ostron, sill, kräftor, lax och sånt faller inte mig i smaken. Köttbullar ska det vara, skinka och prinskorv! Och massa julgodis! Då passar det mig!

Så, nu vet ni allt. Tänk på att det bara är 78 dagar kvar...... Weeeeiii!!


Bilder från gamla födelsedagar!


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0