Addicted

Jag är en missbrukare, kan man säga. Jag har missbrukat det mesta som går att missbruka. Nu snackar vi inte droger eller nått, men sånna där halvt ofarliga saker. Jag har missbrukat mat, cigg, sex/kärlek, shopping.. Tja, ni fattar. Mitt nya beroende och missbruk är Paradiset Hotel.
I lördags när jag åkte ner till Jönköping började jag kika på avsnitt från 2005. Ni vet, Olinda, Daphne och dom där, haha. Jag var alltså 16 år när den säsongen gick. Nu ser jag den igen. Jag har sett 39 avsnitt sedan i lördags. Till detta hör att jag har jobbat 9 timmar/dag, spenderat hela helgen med min kille och varit på gymmet två gånger den här veckan. Men jag bokar inte upp mig på någonting annat. Jag ligger från sex/sju på kvällen (tre dagar i rad) och ser avsnitt efter avsnitt. Detta är tredje natten jag är vaken efter tolv (det kommer säkert bli nån timma till) trots att jag ska upp klockan sex imorgonbitti. Jag har bangat fikor och klickat telefonsamtal för jag har inte tid att svara för jag är mitt i ett avsnitt...

Detta är iochförsig ett av mina bättre beroenden. Men det stör min nattsömn. Det handlar bara om dagar innan jag bryter ihop av sömnbrist tror jag, haha! Nu ska jag försöka sova, kan bli något enstaka avsnitt nu bara tror jag... ;) puss på er!

(bara 21 avsnitt kvar, sen ska jag börja uppdatera bloggen regelbundet igen!!)
;)


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0