Bara stjärnorna som vet, hur det ska gå, hur det ska gåååååå!

Jag har vart inne i ett gött flow ett tag. Förutom att jag inte precis är supernöjd med jobbet, nojjar lite över lägenheten och nytt jobb och sådär är det bra. Jag börjar jag se slutet på Uddevalla nu. Ser fram mot allt nytt och sådär.
När jag kom hem från jobbet ikväll hade Veckorrevyn kommit. Beställde hem det för några månader sedan för premien var ett par coola hörlurar. Som jag sedan inte hämtade ut för att jag var i Jönköping, så nu väntar jag bara på att prenumerationen ska gå ut. Bläddrade iallafall igenom tidningen och hittade, som alltid, horoskopet längst bak i tidningen. Får alltid lite ångest då jag läser det, då jag blivit uppfostrad i alla år att det är fel att läsa det, men jag kan inte låta bli. OBS - jag tror inte på det.
Förutom idag då. Nästan full pott i allt; kärlek/sex (no Shit), kul/nöje (oh yeah) och tur/pengar (tjohooo).
Det ser ut att bli en bra oktobermånad det här.
Någon som vill komma på fest?! ;)


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0