Carpe diem, my ass....

Man ska ju leva i nuet har jag hört. Tusan heller att jag gör! Jag dagdrömmer om nästa helg! Då äntligen ska jag få resa iväg till Skövde igen. Det blir tredje året i rad jag åker dit och håller folk vakna om nätterna! ;) Jag längtar som en tok!
Nästa helg ska jag pussas med min fina kille KONSTANT! Vi ska typ limma ihop oss, så vi får njuta av den korta tiden vi har tillsammans då! Och så ska jag hänga med alla fantastiska Skövdebor, åh! Dom är så fina! Tänk att jag inte bryr mig om en enda utlandsfest nu förutom er, för att ni är så härliga! Jag pluggar ju inte längre och har därför inte varit aktiv alls i det som har med skolan att göra, men för er har jag tillochmed tagit ledigt från jobbet!!! <3 <3 <3

Det ska bli helt galet härligt! Imorgon blir det stängningspass på jobbet igen. Om en vecka är jag i Skövde.... :D


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0