En alldeles vanlig skön söndag

Vi har degat i soffan hela dagen. Haft så mysigt och så härligt och bara legat och glott på film. Äntligen har jag sett alla sextio avsnitt av ParadisE Hotel också! ;) Skönt att det är över. Nu ska jag återgå till att vara den sociala, perfekta, supersköna människa som jag faktiskt är. ;)

I veckan väntas jobb måndag till fredag, 7-16 varje dag förutom onsdag för då är det någon arbetsledaraktivitet som håller på hela dagen typ. På torsdag är det uttagning till Sexmästeriet och jag vill och borde verkligen vara där. Hoppas att jag orkar bara.
På fredag bär det av till min älskling igen. Vilken lyx vi har som får umgås varje helg nu. Så härligt.
Om 83 dagar flyttar jag. Då får vi spendera varje dag tillsammans. Det om något kommer att vara lyx. Ni som bor ihop med er partner, ni som har er partner på gångavstånd eller åtminstone i samma stad - ni vet inte hur lyckligt lottade ni är!!!

Nu ska jag sova, klockan ringer om 6,5 timmar.
Puss


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0