Fredag woop woop!

Hej babes!

Shit, vad dåligt jag bloggat den här veckan! Ledsen för det! Alla måste ju såå undra vad som händer med mig liksom... Kan berätta att det har inte hänt mycket alls faktiskt, så slipper ni lipa över det.
Jag däremot har lipat rätt mycket idag, har vart världens piss-dag på jobbet och jag har verkligen varit så himla trött, så på rasten fick jag ett litet flipp och bröt ihop. Haha! Ska bli så härligt att vara ledig i helgen och bara få träffa alla goa vänner och sova ut på morgnarna.
Nu sitter jag på bussen till trollis, ska äntligen få möjlighet att vara med lite under vår inspark och det är så gött! Tog på mig åvven för en liten stund sen och jag har faktiskt saknat den lite! ;)

Nu ska jag p-napa lite på bussen och så hörs vi förhoppningsvis senare ikväll. Puss


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0