Fredag!

Hej! Shit vad borta jag har varit, det var inte meningen! Jag har bara haft fullt upp och de stunder jag inte har något att göra så sover jag, för jag är fortfarande så dålig. Igår mätte termometern 38,9 grader! Jag blir ändå imponerad av människo-kroppen som klarar det jag gör! De senaste dagarna har jag gjort tusen saker och jobbat och grejer. De gör att jag sover väldigt tungt på natten, och blir täppt och så. + att jag vaknar på morgnarna av att jag badar i svett. Mysigt!
Men ändå! Det är imponerande att kroppen klarar det! Känns så gött att inte behöva ställa in allt (även om jag ställer in mycket just nu) bara för att jag mår dåligt.
Nu ska jag sova vidare, jag börjar inte förrän två idag på jobbet, så jag får passa på att sova nu.! Puss


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0