Godmorgon underbara lördag!

Hej mina kära!

(Jag kan byta rad med appen nu, woop woop!)

(Byter rad bara för att jag kan!)

(Raaaaadbyyyyyyteeeeee)

Okej, nu kör vi.

(Oj, blev mer radbyte visst!)

Haha, Shit vad tråkig jag är?! Jag sitter på tåget, har precis suttit av 40 minuters väntetid i Herrljunga. Det måste vara Sveriges tråkigaste tågstation? Om vi skulle ha en omröstning om det kan jag lova att H-ljunga hamnat på minst topp tre!
I övrigt inte mycket, jag har gått in i ett 90tals-mode och lyssnar bara på 90talsmysik, Spice Girls, Aaron Carter och sånt där, hahaha!

Men nu ska jag sova lite innan jag rullar in i Jönköping. Vi hörs senare! Puss puss

(Bild på min utsikt, fett tråkig!?)


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0