Godnatt du osköna fredag

Det har varit en, trots förkylning, snor överallt (det rinner snor ur mina ögon typ!!), hosta, halsont och feber, bra dag. Shit, vad jag klagar, men det är verkligen piss att må dåligt för åttioniondetusen gången denna sommar. Men det är klart, nu är det höst och nu är det väl bara att åka på de sjukdomarna istället.
Iallafall har dagen vart bättre än förväntat, jag mådde riktigt dåligt fram till lunch ungefär, sen blev det bättre. Det är en balansgång de här, jag är inte "tillräckligt" sjuk för att vara hemma från jobbet, då jag har för mycket ork. Är man hemma från jobbet ska man antingen vara en smittorisk, typ magsjuka, eller så ska man vara närmare död i feber. Men jag är inte tillräckligt frisk för att jobba. Det känner jag verkligen. Jag är så trött och matt i kroppen, axlarna är alldeles stela och huvudet värker. Och så svettas och fryser jag som en gris.

Nä, men jag skulle ju sluta klaga nu ju! Vad hände?! ;) Nu ska jag försöka sova, har sprejat näsan full med nässpray så nu kan jag andas igen.
Godnatt med er. Puss


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0