I mitt andra hem

Jo, men de här kan man nog kalla mitt andra hem. Eventuellt tredje... De beror på hur man räknar lite, om man räknar mitt eget hem som ett hem eller bara en lägenhet eller inte.
Jag är hos Sara nu iallafall. Vi har tapas-kväll, så galet mysigt. De här har blivit lite av vår söndagstradition. Jag hoppas på att vi ska fortsätta med det, även sen när vi flyttar. Söndagskvällar kommer att få vara våra och ingen annan är välkommen, hahaha! ;)

Ikväll blev det iallafall mozzarella, olika korvar, pruscutti, melon och smörstekta champinjoner. Åh så gott.
Jag dog lite. Ett gott rödvin till detta och livet hade känts nästan perfekt trots att jag kommer va utan Alex i flera veckor nu.


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0